Ga naar inhoud

Inloggen lukt niet, wat nu?

We helpen je graag verder. Wat is het probleem precies?

Inloggegevens van Mijn Univé vergeten
Op het eerste scherm (het inlogscherm) van Mijn Univé moet je je inlognaam en wachtwoord invullen. Je inlognaam is jouw e-mailadres.​​

Weet je je wachtwoord niet meer? Klik dan op 'Ik ben mijn wachtwoord vergeten'. Op het volgende scherm kun je dan jouw e-mailadres invullen. Snel daarna krijg je op dat adres een e-mail met een link waarmee je je wachtwoord kunt veranderen.

Geen activeringsmail ontvangen
Controleer eerst de map 'Ongewenste e-mail' (spambox) van je e-mail. Misschien staat onze mail daar per ongeluk wel in.

Kun je de mail niet vinden? Dan kan het zijn dat je ons een verkeerd e-mailadres hebt gegeven. Of dat we jouw oude e-mailadres in onze administratie hebben staan. Neem contact op met jouw jurist om dit op te lossen.

Activeringslink werkt niet
Voor de veiligheid is de link maar een paar dagen geldig. Heb je jouw account op Mijn Univé niet op tijd geactiveerd? Dan kun je op de website van Univé een account maken voor Mijn Univé.

Heeft u antwoord op uw vraag gekregen?